شنبه 15 ارديبهشت 1403 شمسی /5/4/2024 3:00:44 AM

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در ۶ استان کهگیلویه و بویر احمد، تهران، قم، شیراز، کرمان و اصفهان خبر داد.
حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، «حسن خالقی» اظهار داشت: شرکت کنندگان امروز می توانند تا ساعت ۱۹ قیمت های پیشنهادی را برای کالاهای مختلف ارائه کنند و فردا نتایج اعلام می شود.

وی ادامه داد: در این حراج خرده‌فروشی، ۱۰۰ ردیف کالا عرضه شده است.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان داشت: در این دوره، کالاهایی از جمله لوازم خانگی برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه خریداران از سه سامانه می توانند در این حراج شرکت کنند گفت: سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها فعال است.

خالقی ابراز داشت: سامانه حراج خردهه فروشی از خردادماه سال ۱۴۰۲ راه اندازی شد که تا پایان سال گذشته، تعداد ۲۶۳ مرحله حراج خرده فروشی در ۲۵ استان کشور برگزار شد.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطر نشان کرد: در این مراحل ۶ هزار و ۵۰۰ قلم کالای لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شد که ارزش کالاهای فروش رفته در این حراج‌ها ۴۰ میلیارد تومان بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین