شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 9:47:33 PM
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور:

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تقدیر از مودیان مالیاتی نمونه همچون فولاد هرمزگان باعث ترویج فرهنگ پرداخت مالیات در کشور می‌شود و این مالیات‌دهندگان همواره عملکرد مالی موفق‌تری دارند.
رویکرد نظام مالیاتی تقدیر از مودیان خوش‌حساب همچون فولاد هرمزگان است/ شرکت‌های خوش‌حساب مالیاتی، عملکرد موفق‌تری داشتند

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سید محمد هادی سبحانیان در حاشیه سیزدهمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی ایران درخصوص تقدیر از شرکت‌های مودی خوش حساب مالیاتی اظهار کرد: یکی از اقدامات ما در این همایش تقدیر و تشکر از شرکت‌هایی بوده است که جزو مودیان خوش‌حساب مالیاتی بودند و در این میان شرکت فولاد هرمزگان نیز امروز به عنوان مودی خوش‌حساب مالیاتی انتخاب شد.

وی افزود:  ما برای انتخاب شرکت‌های خوش حساب تعدادی از مجموعه‌ها را شناسایی کردیم و در نهایت شرکت‌های برتر انتخاب شده در این رقابت، عملکرد موفق‌تری داشتند و همچون فولاد هرمزگان به عنوان مودی خوش‌حساب انتخاب شدند.

وی افزود: رویکرد نظام مالیاتی بر این است که از مودیان خوش‌حساب همچون شرکت فولاد هرمزگان تقدیر و تشکر کرده و این امر به ایجاد فرهنگ مالیات‌پردازی در کشور ترویج شود.

سبحانیان ادامه داد: ما قائل بر این هستیم که اگر مودی ما خوش‌حساب بود برای آن مسیری را ایجاد کنیم که بتواند به ساده‌ترین شکل ممکن تکالیف خود را انجام دهد.

گفتنی است سیزدهمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی ایران با حضور  وزیر امور اقتصاد و دارایی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد و در میان شرکت‌های فولادی کشور از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان “مودی خوش‌حساب مالیاتی کشور” تقدیر به عمل آمد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین