سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 شمسی /4/30/2024 6:50:52 AM

نایب‌رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شده است.
۱۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، فاطمه محمد بیگی، نایب‌رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: بازیابی هویت حقیقی بانوان طی نقش‌آفرینی آنان در عرصه‌های اجتماعی و زندگی حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که ظرفیت مناسبی برای توسعه مشاغل خانگی با محوریت بانوان وجود دارد و سهم آن در تولید ملی کشور قابلیت افزایش دارد، افزود: بانک توسعه تعاون تدابیر مناسبی برای تسهیل فعالیت بانوان شاغل در نظر گرفته است و همچنین تسهیلات پرداختی این بانک به بانوان فعال در بخش تعاون و همچنین سهم تعلق گرفته به سایر بانوان در قالب انواع تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی، نیز رو به رشد بوده است.

نایب‌رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی با اعلام این‌که یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی پرداخت شده است، گفت: ۷۵۰ هزار پدر از تسهیلات مسکن فرزندآوری بهره‌مند و ۲۵۰ هزار مادر نیز از طریق طرح حمایت از خانواده خودرو دریافت کرده‌اند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین