سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 شمسی /4/30/2024 10:17:15 AM

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های انتظامی، گفت: هیچ توسعه‌ای را نمی‌پذیریم، مگر اینکه زیرساخت آن در شأن و قواره کارکنان انتظامی باشد.
تاکید سردار رادان بر لزوم تقویت زیرساخت‌های انتظامی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن و همچنین گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: استان فارس، استان پهناوری است و با وجود فرماندهان و مدیران انتظامی خوب و خاصه فرمانده‌ای مقتدر، پرکار و پر تلاش همچون سردار حبیبی، در حوزه‌های مختلف انتظامی در حال رشد است. 

وی با بیان این که رشد و تعالی و پیشرفت در حوزه ماموریت‌های انتظامی در استان فارس قابل قبول و رو به جلو است، عنوان کرد: برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، یکی از نقاط قوت فرماندهی انتظامی استان فارس است. مجرمان، اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی زمانی که بدانند هزینه شرارت و ناامنی بالا است، جرات نمی‌کنند که برای مردم ایجاد ناامنی کنند. 

فرمانده فراجا با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های انتظامی، گفت: هیچ توسعه‌ای را نمی‌پذیریم، مگر اینکه زیرساخت آن در شأن و قواره کارکنان انتظامی باشد. 

وی با بیان این که نوع مشارکت ما در توسعه جامعه باید اقتدارآفرین باشد، گفت: حُسن نظارت تخصصی این است که توجه فرمانده را به معایب و نواقص جلب می‌کند. 

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در موضوع منازل سازمانی انتظار این است که فرماندهان انتظامی توجه ویژه داشته باشند تا مشکلات کارکنان انتظامی در این حوزه برطرف شود. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، رادان در پایان با تاکید بر لزوم اختصاص تجهیزات به کارکنان پلیس در ماموریت‌های مختلف، گفت: استفاده از دوربین البسه در همه ماموریت‌های پلیسی مورد تاکید است. 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین