سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 شمسی /4/30/2024 6:39:28 AM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:27226
  • زمان انتشار:پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400-16:5
  • کاربر:

پنجمین شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با عنوان گام بلند؛ برای تنوع بخشی به محصولات خودرویی منتشر شد.
«گام بلند؛ برای تنوع بخشی به محصولات خودرویی»/ پوست اندازی صنعت خودرو

به گزارش اقتصادنامه، این نشریه الکترونیکی با بیان مطالبی مختلف، تحت عناوینی مانند" برنامه های متعدد برای تنوع محصولات خودرویی کشور"، " تنوع سازی به محصولات خودرویی یک الزام است"، "تولید خودروهای جدید بر مبنای صادرات باشد"، "سلایق همه مردم برای تولید خودرو مدنظر قرار گیرد" و ... منتشر شد.

پنجمین نسخه از نشریه الکترونیکی گروه خودروسازی سایپا، با یادداشت ها و گفتارهایی از مهدی صادقی نیارکی، بهزاد رحیمی، مهدی تقوی، محسن چمن آرا، سعیدپورآبادی و علی قنبری همراه است.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا مصاحبه ها و گزارش های خود در پرونده " گام بلند؛ برای تنوع بخشی به محصولات خودرویی " را در قالب یک نشریه الکترونیکی گردآوری و منتشر کرده است.

علاقمندان می توانند این نشریه الکترونیکی را در کانال های رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی و در پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی مشاهده کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین