يکشنبه 14 ارديبهشت 1404 شمسی /5/4/2025 9:19:16 PM

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد در نخستین روزهای کاری سال جدید، در دیدارهای جداگانه با معاونین، مدیران و کارکنان شرکت به ارائه رهنمودهای خود در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان و سهامداران پرداختند.
ارائه رهنمودهای مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بیمه سرمد در محفل نوروزی با کارکنان

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد در نخستین روزهای کاری سال جدید، در دیدارهای جداگانه با معاونین، مدیران و کارکنان شرکت به ارائه رهنمودهای خود در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان و سهامداران پرداختند.

دکتر بهشتی‌نژاد در این سلسله دیدارها ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه شوال و همچنین تقدیر و تشکر از همت جمعی پرسنل که منجر به تحقق بودجه شرکت در سال گذشته گردید، شتاب بخشیدن به حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی را در سال جدید از اولویت‌های اصلی شرکت برشمرد.

 مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ و ارزش‌های سازمانی در کنار تمرکز بر اهداف و استراتژی‌های شرکت در سال جدید، ایجاد فضایی مثبت، تقویت ارتباطات، احترام و صداقت، نوآوری و خلاقیت، استفاده از طرح‌ها و فرصت‌های آموزشی و پاسخگویی به نیازها و نگرانی‌های بیمه شدگان را دغدغه جدی اعضای هیأت‌مدیره توصیف کرد.

 وی ایجاد فرهنگ پذیرش ریسک‌های محاسبه‌شده به عنوان یک فرصت برای رشد و توسعه و همچنین طراحی سناریوهای مختلف و برنامه‌ریزی برای مواجهه با مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور را در کنار استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، راهگشای پویایی و انسجام شرکت دانست.

بیمه سرمد، تکیه‌گاه مطمئن



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین