به گزارش اقتصادنامه، سهراب برفروشان با بیان این که تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و اجرای پروژه های کیفی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات این خودروساز شده است، عنوان کرد: ارزش یابی شاخص رضایتمندی مشتریان از خودروهای تحویلی موسوم به CSI (Customer Satisfaction Indicator)، توسط شرکت های بازرسی فنی، به نیابت از نهادهای قانونی و برای نظارت بر تمامی شرکت های تولید و عرضه کننده خودرو در سطح کشور، به طور ادواری و مستمر انجام و نتایج منتشر می شود .
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که با اجرای برنامه های طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو طی سال ١٤٠١، شاخص مراجعات مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش، در بازه یک ماه پس از تحویل در آذرماه ۱۴۰۱، نسبت به میانگین عملکرد سال ۱۴۰۰، بهبود معادل ۴۵ درصدی را نشان می دهد.
معاون کیفیت ایران خودرو با اشاره به این که با توجه به دستاوردهای مثبت و بازخوردهای مناسبی که با اجرای طرح تحول کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو کسب شده، در حال تدوین گام دوم طرح تحول کیفیت برای سال آینده هستیم، اظهار کرد: بر این اساس، در سال جاری علاوه بر پی گیری و اجرای کامل پروژه های تعریف شده در گام آغازین طرح، پروژه های جدیدی با محوریت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات شرکت ایران خودرو با هدف ملموس شدن تغییرات کیفی برای جامعه و بهبود تصویر ذهنی مشتریان تعریف و اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح گارانتی قوای محرکه خودروهای تارا و هایما، افزود: در تلاش هستیم تا در سال ۱۴۰۲، علاوه بر قوای محرکه دو محصول تارا و هایما، سایر محصولات را نیز شامل این گارانتی کنیم.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست