جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 6:38:40 PM
  • گروه مطلب:| خبر| انرژی| فارسی|
  • کد مطلب:60768
  • زمان انتشار:يکشنبه 27 شهريور 1401-3:12
  • کاربر:.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تأمین پایداری عملیات و بالا بردن قابلیت اطمینان عملکرد تجهیزات و تأسیسات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و اساسی آنها و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای را از جمله اولویت‌های مدنظر برشمرد.
نوسازی تأسیسات راهبردی پایانه‌های نفتی در دستور کار قرار می‌گیرد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با توجه به مأموریت و مسئولیت خود در زمینه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و نقش مهم آن در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقای توانمندی‌های خود در زمینه روزآمد کردن تجهیزات و آماده‌سازی شرایط عملیاتی را در دستور کار دارد.

وی افزود: برای انجام وظیفه خطیر واگذارشده به شرکت پایانه‌های نفتی ایران و تأمین پایداری عملیات و بالا بردن قابلیت اطمینان عملکرد تجهیزات و تأسیسات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و اساسی آنها، اقدام‌هایی انجام شده یا در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: انجام عملیات نگهداری و تعمیر جامع سازه و خطوط لوله و پوشش حفاظتی ناحیه خشکی، تعمیرات پیشگیرانه و کلی ادوات و تجهیزات مکانیک، برق و ابزار دقیق، عملیات اجرایی جامع ابنیه در نواحی صنعتی خشکی در جزیره خارک، تعمیر و رفع نشتی از هدر ۵۶ اینچ ورودی پهلوگاه‌ شماره ۱۱ اسکله غربی در خارک، تمیزکاری و رنگ‌آمیزی بازوهای بارگیری پهلوگاه ۱۲ اسکله غربی، تعمیرات دیواره حوضچه نفت‌گیر شرقی و احداث کانال آب‌رو برای لوله‌گذاری به‌منظور انتقال آب از حوضچه به دریا، تعمیرات اساسی نیروگاه بزرگ، نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتورهای نیروگاه از جمله پروژه‌های انجام‌شده یا در حال انجام است.

اسدروز ادامه داد: خوشبختانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران توانسته است کارهای بزرگی در حوزه ساخت داخل انجام دهد و نیازهای پشتیبانی را که بعضاً حیاتی نیز بوده‌اند با تکیه بر توان و دانش داخلی تأمین کند. ساخت کارت HXPD  و HAIC توربین‌های جان براون، ساخت دو عدد سلونوئید سیستم پالس کلین توربین جان براون، تولید داخلی کارت mainboard و Modbus module اکچویتورهای rotork IQ، ساخت قطعات مربوط به گیت ولوهای مخازن نفت و اسکله‌های شرقی و غربی و میترینگ ساحل آذرپاد و... از جمله این اقدام‌ها بوده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین