سه شنبه 28 فروردين 1403 شمسی /4/16/2024 7:49:24 PM
  • گروه مطلب:| خبر| انرژی| فارسی|
  • کد مطلب:60752
  • زمان انتشار:يکشنبه 20 شهريور 1401-2:18
  • کاربر:.
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش خبر داد:

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش اعلام کرد که امضاهای طلایی و مکاتبات اضافی در حوزه پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی حذف می‌شوند.
حذف مکاتبات اضافی در حوزه پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از شانا، جلیل سالاری امروز (یکشنبه، ۲۰ شهریورماه) در آیین رونمایی از طرح‌های الکترونیک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: این کار در شرایطی انجام شده که این شرکت در بحبوحه سوخت‌رسانی به زوار اربعین حسینی است.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در حوزه تبدیل خودروها به گازسوز این بود که از یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو که در برنامه قرار داشت، تنها حدود ۵۰ هزار خودرو در سال‌های گذشته تبدیل شده بود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر اینکه به‌منظور اجرای اهداف دولت الکترونیکی مقرر شد مکاتبات کنار گذاشته شود و با برگزاری نشست‌های مشترک مشکلات حل شود، اظهار کرد: به این نتیجه رسیدیم که در همه سامانه‌ها آنجا که تکلیف قانونی بوده، انجام شود و به یاری خدا در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که مبادلات، حجم زیادی دارند، این طرح‌ها اجرایی شود.

سالاری همچنین با بیان اینکه هنوز چند موضوع مغفول مانده است، گفت: تلاش می‌کنیم باقی موارد نیز نهایی شود، این دستاورد هم وظیفه‌ای قانونی بوده و امضاهای طلایی با این کار حذف شده است.

وی با بیان اینکه از این پس شفاف‌سازی اعمال و گردش مکاتبات اضافی هم حذف می‌شوند، از برنامه این شرکت برای رونمایی از طرح‌های دیگر برای سرعت‌بخشی بیشتر به امور خبر داد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش ابراز امیدواری کرد تا پایان سال تکلیف قانونی بودجه انجام شود، زیرا وظیفه این مجموعه خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است.

سالاری یادآور شد: کار مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با توجه به زنجیره عظیم تولید و توزیع فرآورده، مانند یک وزارتخانه است و به دلیل اینکه براساس مصوبه هیئت دولت نهادی توسعه‌ای شدیم، وظایف بیشتری هم به‌عهده داریم تا از ظرفیت این مجموعه برای خدمت به مردم استفاده شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین