جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 3:11:01 AM
  • گروه مطلب:| خبر| انرژی| فارسی|
  • کد مطلب:60743
  • زمان انتشار:پنجشنبه 17 شهريور 1401-1:35
  • کاربر:.
در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل و سرپرست نفت و گاز مارون اعلام شد:

آیین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون روز چهارشنبه (۱۶ شهریورماه) برگزار شد.
تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه تکلیفی نفت و گاز مارون

به گزارش اقتصادنامه به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با قدردانی از زحمات حمید کاویان در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: این شرکت از ابعاد مختلف از جمله وجود میدان پیچیده مارون که جزو ۴ میدان نفتی بزرگ کشور است، یکی از شرکت‌های مهم تابع است و هدف از تغییر و تحولات مدیریتی، کمک به پویایی و ایجاد فضای کاری جدید است.

وی افزود: در شرکت نفت و گاز مارون چند موضوع از جمله بهبود وضع ساختاری، شکل‌گیری برخی اداره‌ها، تقویت آموزش، رفع مشکلات نیروی انسانی، ایجاد جذابیت برای نگهداشت نیروهای عملیاتی، توسعه مباحث دانش‌بنیان و فناوری که خواست مقام معظم رهبری است، تعریف پروژه‌های مرتبط با نوآوری و اختراعات و ابتکارات، هوشمندسازی، تعاملات منطقه‌ای و برون‌سازمانی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و مردم و افزایش خدمات غیرصنعتی باید مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

حمید کاویان هم در این نشست گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده ارائه داد و بیان کرد: با همکاری همه کارکنان و انجام کار تیمی منسجم و پشتیبانی مدیریت‌ها و واحدهای ستادی، در بحث تولید موفق شدیم هر سال بیش از ۱۰۰ درصد برنامه تکلیفی را محقق سازیم و در بحث برنامه حفاری چاه‌های توسعه‌ای، تعمیری و ترمیمی برایند خوبی داشتیم که در صورت پشتیبانی واحدهای ذی‌ربط تا پایان سال مثبت می‌شود.

وی افزود: با انجام اصلاحیه‌ها در تأسیسات از کاهش ۱۵۰ هزار بشکه‌ای در روز جلوگیری و با اجرای دو طرح با کمک بخش خصوصی، از گازسوزی نزدیک به ۴۰ میلیون فوت‌مکعب در روز پیشگیری شد. در زمینه تعمیرات اساسی در سه، چهار سال اخیر در بین شرکت‌های بهره‌بردار در صدر هستیم و در بخش ساخت داخل و ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان به‌طور میانگین هر سال ۵۰۰۰ قطعه را از بخش خصوصی تأمین کردیم. 

مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در ادامه جلوگیری از کاهش ۳۰ هزار بشکه‌ای نفت بنگستان، نظم و انضباط مالی، پرداخت به‌موقع حقوق، طراحی و راه‌اندازی سیستم یکپارچه منابع انسانی، واگذاری ۸۵ درصد منازل به کارکنان عملیاتی، خرید همه کالاها و واگذاری همه پیمان‌ها از طریق سامانه، توسعه ارتباطات مخابراتی و رادیویی، تزریق بالای ۹۸درصدی پساب نمکزدایی، کمک به بازسازی جاده‌های روستایی، تأمین ۲۵ تانکر آبرسانی به روستاها، توسعه اماکن آموزشی به تعداد ۱۵ مورد و کمک به ساخت ۱۲ مسجد با همکاری پایگاه بسیج را از دیگر اقدام‌های انجام‌شده در این مدت برشمرد و از تلاش کارکنان قدردانی کرد.

قباد ناصری، سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون هم با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نظم و انضباط کاری، سلامت و شفافیت در امور محوله را از جمله اولویت‌های خود در مسئولیت جدید اعلام کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین