• گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:98814
  • زمان انتشار:پنجشنبه 15 آبان 1404-11:25
  • کاربر:

در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و بهبود تجربه مشتریان، ساعت کاری مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایران‌خودرو تغییر یافت.
تغییر ساعت پاسخ‌گویی مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایران‌خودرو

به گزارش اقتصادنامه، براساس ابلاغ جدید، کارشناسان این مرکز از این پس در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷:۴۵ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در تمامی کانال‌های ارتباطی پاسخ‌گوی مشتریان خواهند بود.

این تغییر با هدف بهبود سطح تعامل با مشتریان، افزایش سرعت رسیدگی به درخواست‌ها و ارتقای رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان صورت گرفته است.

ایران‌خودرو با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر و مستقیم با مشتریان، از تمامی متقاضیان خدمات دعوت کرده است تا در صورت نیاز به دریافت مشاوره، پی‌گیری یا طرح سوالات و درخواست‌های خود، در زمان‌های اعلام‌شده با این مرکز تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، شماره تماس ۰۹۶۴۴۰، درگاه اصلی تماس مشتریان ایران‌خودرو است که در ساعات یادشده آماده پاسخ‌گویی به تماس‌هاست.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0