پنجشنبه 9 مرداد 1404 شمسی /7/31/2025 11:55:31 AM

در راستای تقویت ارتباط دوسویه با شبکه فروش و توجه به مسائل و پیشنهادات نمایندگان شرکت، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاون بازاریابی و شبکه فروش، معاونین فنی و جمعی از نمایندگان برتر شرکت بیمه سرمد، به صورت حضوری و برخط برگزار شد.
نشست صمیمی مدیرعامل بیمه سرمد با نمایندگان برتر شبکه فروش، تقویت ارتباط با شبکه فروش؛ محور اصلی نشست

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در راستای تقویت ارتباط دوسویه با شبکه فروش و توجه به مسائل و پیشنهادات نمایندگان شرکت، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاون بازاریابی و شبکه فروش، معاونین فنی و جمعی از نمایندگان برتر شرکت بیمه سرمد، به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در این جلسه، پس از استماع نظرات نمایندگان، ضمن صدور دستورات لازم در خصوص مسائل مطرح‌شده، از مشارکت فعال نمایندگان در این جلسه قدردانی کرد و بر اهمیت جایگاه شبکه فروش در مسیر رشد و تعالی شرکت تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه توسعه و بهبود عملکرد شبکه فروش، از تلاش‌ها و زحمات نمایندگان قدردانی کرده و بر استمرار تعامل مؤثر با این بخش مهم از بدنه شرکت تأکید کرد.

بزرگ‌زاده معاون بازاریابی و شبکه فروش نیز در ادامه جلسه افزود؛ با توجه به اهمیت جایگاه راهبردی شبکه فروش در تحقق اهداف شرکت، استراتژی معاونت بازاریابی و شبکه فروش در سال جاری بر محور توان‌مندسازی نمایندگان استوار است که این رویکرد از طریق توسعه نظام‌مند آموزش‌های تخصصی، ارتقای زیرساخت‌های دیجیتال فروش، بهینه‌سازی فرآیندها و بازنگری در سیاست‌های انگیزشی دنبال خواهد شد.

در پایان این جلسه که در فضایی صمیمی و همدلانه برگزار شد، نمایندگان به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند. معاونین شرکت نیز ضمن ارائه توضیحات، راهکارها و پاسخ‌های لازم را برای بهبود شرایط شبکه فروش ارائه کردند.


بیمه سرمد، تکیه‌گاه مطمئن



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین