جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 5:08:02 PM
معاون پارلمانی رییس جمهور خبر داد:

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: عباس علی آبادی مدیرعامل فعلی مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شد.
مدیرعامل مپنا به عنوان وزیر پیشنهادی صمت معرفی شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، سیدمحمدحسینی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شد.

حسینی در ارزیابی خود از جلسه امروز رای اعتماد مجلس به رضامراد صحرایی و سپردن سکان هدایت وزارت آموزش و پرورش به وی بیان کرد: جلسه بسیار خوبی بود و از نمایندگان تشکر می‌کنیم که تعبیر و بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص رای اعتماد به وزرا را اجرایی کردند و به صحرایی رای اعتماد دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد سخت گیری از سوی نمایندگان نبودیم، گفت: نمایندگان با شنیدن برنامه‌های فوری و اولویت‌های صحرایی به وی رای دادند و او به پشتوانه رای نمایندگان، تحولی که مدنظر دولت است را آغاز می کند.

حسینی ادامه داد: اجرای نظام رتبه‌بندی ، ارتقای کیفیت تحصیل، بحث آموزش و پرورش در برنامه‌ریزی وزیر آموزش و پرورش قرار دارد.

معاون رویس جمهور تاکید کرد: دولت وی را یاری خواهد کرد تا بتواند به وعده‌های داده شده عمل کند.

وی همچنین درباره ارسال متن نهایی لایحه حجاب و عفاف به مجلس گفت: امروز نسخه نهایی دولت تقدیم مجلس شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

حسینی خاطر نشان کرد: در خصوص لایحه حجاب و عفاف ما نظر دولت را ضمیمه لایحه ارسالی قوه قضاییه به مجلس فرستادیم، البته طبیعی است نمایندگان می‌توانند تغییراتی را ایجاد کنند و در نهایت آنچه تصویب شد به عنوان قانون اجرا خواهد شد.

گفتنی است، نمایندگان مجلس ۱۰ اردیبهشت ماه رضا فاطمی امین وزیر سابق صمت را استیضاح کردند و از آن زمان نیازی سرپرستی این وزارتخانه را برعهده داشت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین